۱۳۹۸ اردیبهشت ۲۹, یکشنبه

حزب چپ ایران ( فدائیان خلق ) و خطر تجاوز نظامی امپریالیسم آمریکا به ایران

۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸
👈👈👈✍️⚫️"حزب چپ ايران (فدائيان خلق) بر این باور است که عامل اصلی اين وضعيت پرمخاطره، سياست ها و عملکرد مخرب جمهوری اسلامی به ويژه سياست توسعه طلبانه آن در منطقه است. جمهوری اسلامی با چنین اقداماتی زمینه را برای تهدیدهای بین المللی و منطقه ای، همدستی دولت سلطه گر آمریکا با کشورهای مرتجع منطقه، تحریم های گسترده اقتصادی و سیاست های مداخله گرانه نظامی علیه کشورمان فراهم ساخته است."

🔺✍️این سند مظهر خیانت حزب "چپ" است. 
بر اساس این نظریه پنتاگون امپریالیسم آمریکا و اسرائیل که منطقه را به آشوب کشیده اند عامل مخاطره در منطقه نیستند. پس چرا اسرائیل در سال 1967 منطقه را به خون کشید و سرزمین کشورهای دیگر را اشغال کرد. چرا صهیونیستها هر روز ده ها فلسطینی را به قتل می رسانند و حزب "چپ" صدایش در نمی آید که این ایجاد تنش و نقض حقوق بشر است؟
بنظر این پنتاگونی ها اگر در ایران یک حکومت انقلابی و سوسیالیستی بر سر کار آید امپریالیسم آمریکا تمامیت ارضی و حق حاکمیت ملی ایران را به رسمیت شناخته از تحریمها دست برداشته و حق مسلم ایران را در استفاده از انرژی هسته ای صلح آمیز به رسمیت می شناسد و از سلطه گری دست بر می دارد و عربستان سعودی نیز به احترام سوسیالیسم از خرابکاری و تقویت تروریسم دست می کشد.
بنظر این پنتاگونی ها اگر ایران از مبارزه علیه داعش دست بردارد اختلافی با عربستان سعودی نخواهد داشت.
بنظر این پنتاگونی ها اگر ایران سیاست خارجی خود را به دستور سازمان سیا تعیین کند مخاطرات در منطقه از بین می رود. 
بنظر این پنتاگونی ها اگر جسد محمد رضا شاه را در ایران به سلطنت برسانند همه خطرات بر طرف می شود. این خائنان همان کسانی هستند که زیر بغل خمینی را گرفته بودند و برای واواک جاسوسی می کردند تا منتقدان جمهوری اسلامی را به قتل برسانند و حال برای آمریکا بلندگوی تبلیغاتی شده اند. حضرات نمی دانند که ایران کشور منطقه و آمریکا متعلق به منطقه نیست . ایران دارای قدمت تاریخی و اسرائیل کشور مصنوعی برای ایجاد تشنج در منطقه است.


https://t.me/totoufan
كانال رسمي تلگرام وابسته به حزب كار ايران - توفان

هیچ نظری موجود نیست: